Tuesday, December 29, 2009

Datuk Hj Ahmad Zaki - Niat sempit bloggers terhadap Datuk Ahmad Zaki terserlah


Siapa yang tidak tahu niat dan hasrat sebenar Bloggers yang sememangnya pro kepada Tun Mahathir menyimpan dendam terhadap semua pegawai yang pernah bertugas di pejabat Perdana Menteri , mantan Tun Abdullah Ahmad Badawi.Mereka ini tidak habis-habis mahu merosakkan UMNO dan sememangnya terkenal sebagai Pak Kacau yang sentiasa mahu mengacau kestabilan di dalam UMNO. Dua blogger yang sememangnya boleh dikatakan belaan Mukhriz ialah Parpukari dan juga Big dog atau Zakir ini akan sentiasa menyalak setiap kali diarahkan untuk menyalak. Mereka memangnya bijak untuk mencipta cerita fitnah yang setengah betul dan juga cerita-cerita yang hanya mahu di spekulasi kan.

Hari ini , Naib Presiden UMNO pula yang dikenakan oleh mereka . Hari ini mereka cuba menyalak dan merekacerita untuk menjatuhkan Zahid Hamidi pula. Ini adalah agenda orang yang pernah tidak sukakan Zahid Hamidi dan juga orang yang pernah menahan Zahid Hamidi dalam ISA . Orang yang sama dan menggunakan bloggers yang sama untuk menjatuhkan Zahid Hamidi. Orang yang sama mengarahkan bloggers mereka menulis dan memburukkan Zahid Hamidi dan beliau sendiri telah menulis mengenai Zahid Hamidi yang mahu menggantikan jet pejuang. Orang yang sama yang sudah pencen tetapi masih mahu berkuasa...

Ramai antara pembaca yang telah mengenali dan faham akan kerja penulis ini. Tak ramai, mereka hanya membaca dan melihat apa yang mahu di permainkan tetapi tidak akan menerima apa yang mereka baca dengan sebulat-bulatnya. Mereka hanya suka membaca tulisan mereka kerana mahukan hiburan ringan dan ada yang mahu melihat cara mereka cuba menipu rakyat. Perbuatan mereka untuk menjatuhkan Datuk Zahid Hamidi adalah berpunca dari sokongan Datuk Zahid Hamidi kepada Khairy Jamaludiin yang mana Zahid dengan terang-terang menyatakan sokongan beliau kepada Khairy Jamaluddin dalam satu program di Janda Baik.

Parpukari yang sebenarnya langsung tidak pernah mengenali Datuk Ahmad Zaki juga akan berperanan seperti lebih kuah dari gulai kerana mahu merebut imbuhan yang bloggers ini terima. Sekarang ini sebenarnya bukanlah masanya untuk UMNO berpecah dan menghentam sesama sendiri. Eloklah bloggers ini, jika mereka benar-benar ahli UMNO seharusnya memberikan tumpuan kepada pembangkang dan bukan menghentam pemimpin UMNO. Jangan sampai UMNO akan menyesal apabila kehilangan kerajaan pada PRU13 akan datang kerana sikap negatif segelintir bloggers yang terlalu taksub pada Mukhriz dan Tun.


No comments: